JOIN OUR MAILING LIST


 

HERBERT EVANS BORG 

Ons oefengroep is bevoorreg om deur Herbert Evans geborg te word. Baie dankie vir hul ondersteuning. Ons dra met trots ons Rooi oefenhemde op Dinsdae!

 

 

 

 

 

COVID-19... Ons atlete het hierdie uiters moeilike tyd in atletiek se geskiedenis baie goed en positief aangewend. Tydens die 5 weke van algehele inperking het ons daagliks 2 videos vir die groepe gestuur. Die eeste video was 'n "onderhoud" met 'n professionele atleet of een van ons eie atlete, waar atlete vrae oor hulself met ons kon deel. Die tweede video het 'n oefensessie vir die dag beskryf en op hierdie wyse het ons elke dag kontak gehou met mekaar. Atlete kon ook regtig fokus op ander spiere in die lyf met al die gym sessies wat gedoen is.

Tydens Vlak 4 van die inperking het ons die strate tussen 6am en 9am ingevaar soos gemaskerde wonders en die vryheid van draf weer geniet. Weekliks is die oefenprogram aangepas om atlete geleidelik aan die gang te kry sodat ons tydens vlak 3 kon fokus daarop om die aantal kilometers per week te vermeerder. Tydens vlak 3 het ons in groepe van 4 geoefen en weekliks het ons al hoe meer groepe gehad. 

Ons gaan tydens vlak 2 begin met meer atlete per oefensessies want die atlete het ernstige behoefte aan interaksie. Ons hou maskers aan tot voor ons hardloop en volg sosiale afstand, ontsmet hande en hou rekord van wie saam oefen. Ons gaan voort om sommige Saterdae 'n tempo "run" te doen, sodat atlete ook die kompetisie aspek van atletiek en landloop kan inoefen. Ons het ook reeds 'n 3 en 5km tydtoets gedoen op die roete van Delta Park Parkrun en die opwinding was groot toe almal in groepe van 4 elke minuut weggespring het. 

Hoekom oefen atlete al is daar nie enige wedlope en die nabye toekoms nie.

1. Atlete moet aanhou fokus op hul afstand per week, sodat hulle in 2021 die hoër lading kan hanteer om te verbeter as atleet.

2. Middel en Langafstand atlete moet dwarsdeur die jaar oefen om nie agter te raak nie.

3. Atlete se oefensessies moet sodanig wees dat hulle programme maklik aangepas kan word sodra kompetisies weer begin.

4. Atlete fuksioneer optimaal in hul studies en daaglikse roetine indien hulle oefen.

5. Dit is nodig vir ons immuunstel en beendigtheid om buite in die sonlig te wees en impak sport te doen.


 

HERBERT EVANS BORG 

Ons oefengroep is bevoorreg om deur Herbert Evans geborg te word. Baie dankie vir hul ondersteuning. Ons dra met trots ons Rooi oefenhemde op Dinsdae!

 

 

 

 

 

COVID-19... Ons atlete het hierdie uiters moeilike tyd in atletiek se geskiedenis baie goed en positief aangewend. Tydens die 5 weke van algehele inperking het ons daagliks 2 videos vir die groepe gestuur. Die eeste video was 'n "onderhoud" met 'n professionele atleet of een van ons eie atlete, waar atlete vrae oor hulself met ons kon deel. Die tweede video het 'n oefensessie vir die dag beskryf en op hierdie wyse het ons elke dag kontak gehou met mekaar. Atlete kon ook regtig fokus op ander spiere in die lyf met al die gym sessies wat gedoen is.

Tydens Vlak 4 van die inperking het ons die strate tussen 6am en 9am ingevaar soos gemaskerde wonders en die vryheid van draf weer geniet. Weekliks is die oefenprogram aangepas om atlete geleidelik aan die gang te kry sodat ons tydens vlak 3 kon fokus daarop om die aantal kilometers per week te vermeerder. Tydens vlak 3 het ons in groepe van 4 geoefen en weekliks het ons al hoe meer groepe gehad. 

Ons gaan tydens vlak 2 begin met meer atlete per oefensessies want die atlete het ernstige behoefte aan interaksie. Ons hou maskers aan tot voor ons hardloop en volg sosiale afstand, ontsmet hande en hou rekord van wie saam oefen. Ons gaan voort om sommige Saterdae 'n tempo "run" te doen, sodat atlete ook die kompetisie aspek van atletiek en landloop kan inoefen. Ons het ook reeds 'n 3 en 5km tydtoets gedoen op die roete van Delta Park Parkrun en die opwinding was groot toe almal in groepe van 4 elke minuut weggespring het. 

Hoekom oefen atlete al is daar nie enige wedlope en die nabye toekoms nie.

1. Atlete moet aanhou fokus op hul afstand per week, sodat hulle in 2021 die hoër lading kan hanteer om te verbeter as atleet.

2. Middel en Langafstand atlete moet dwarsdeur die jaar oefen om nie agter te raak nie.

3. Atlete se oefensessies moet sodanig wees dat hulle programme maklik aangepas kan word sodra kompetisies weer begin.

4. Atlete fuksioneer optimaal in hul studies en daaglikse roetine indien hulle oefen.

5. Dit is nodig vir ons immuunstel en beendigtheid om buite in die sonlig te wees en impak sport te doen.



Terug Terug na bo